همکلاسیها
سه شنبه 22 اسفند 1398برچسب:, :: 20:26 ::  نويسنده : 2lone

پله ها
خط های عابر پیاده
یا درختهای کنار جاده

وقتی که هرچه می شمارمشان به تو نمیرسم.......

 

..................................................

 

 

بـیـهـو د ه و ر ق مـی خـو ر نـد

تـقـو یـم هـا ی ِ جـهـا ن ;

ر و ز هـا ی ِ مـن هـمـه یـک ر و ز نـد . . .

شـنـبـه هـا یـی کـه فـقـط

پـیـشـو نـد شـا ن عـو ض مـی شـو د

 

 



نظرات شما عزیزان:

alone
ساعت20:48---22 اسفند 1391
من زنم
و به همان اندازه از هوا سهم می برم که ریه های تو!
درد آور است که من آزاد نباشم تا تو به گناه نیفتی
قوس های بدنم بیشتر از افکارم به چشم هایت می آیند
تاسف بار است که باید لباس هایم را به میزان ایمان
تو تنظیم کنم.


alone
ساعت20:45---22 اسفند 1391
بعد از این عشق، به هر عشق جهان می خندم

هرکه آرد سخن عشق به میان می خندم

من از آن روز که دلدارم رفت

به هوس بازی این بی خبران می خندم

خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است

کارم از گریه گذشته است به آن می خندم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 1720
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 371
تعداد آنلاین : 1